Tuesday, October 5, 2010

Bana bir masal anlat / Tell Me A Story





In perioada 30 octombrie-7 noiembrie a avut loc la TÜYAP Fair and Convention Center, Büyükçekmece, al 20-lea Targ de arta la Istanbul - ARTIST 2010, care a adunat artisti din diferite colturi ale lumii cu numeroase lucrari inedite.
Tema targului in acest an a fost “Invisible Istanbul”, cautarea si gasirea pulsului acestui minunat oras: o călătorie interesantă, complexa, plina de surprize, intr-un oras al schimbarilor infinite.
Clubul Ilustratorilor a fost bucuros sa accepte invitatia de a participa si anul acesta. Membrii clubului au provocat Istanbulul sa le spuna o poveste de care sa se lase inspirati, de aici si titlul: “Spune-mi o poveste” ("Tell Me A Story"). Expozitia a atras atentia multor vizitatori si a primit numeroase aprecieri si felicitari. Ne-am bucurat sa vedem ca, desi am avut unele probleme legate de vama si am intarziat cu aranjarea expozitiei, am reusit sa aducem povesti unice si sa amintim de savoarea orientala a Istanbulului.
Am impartit cartoline, semne de carte si catalogul expozitiei.
Cei mici s-au putut delecta cu pisica misterioasa care statea tolanita la intrarea standului.

(Suzan Suliman- text si fotografii)

‘Istanbul, a universal beauty where poet and archaeologist, diplomat and merchant, princess and sailor, Northerner and Westerner scream with same admiration. The whole world thinks that this city is the most beautiful place on earth.’(Edmondo De Amicis)




No comments: